vrijdag 25 januari 2019

Needle therapy (3)

Misschien is het wel het ‘vooruit denken’ dat zo goed werkt. Ik ben heel open over mijn situatie naar anderen. En wat ik terugkrijg is: ‘Ik ging breien toen het slecht ging met me’, of: ‘Legpuzzels, dat gebruikte ik’. Toen ik er over nadacht zag ik de overeenkomst ook met dit ‘borduren’. Er is geen deadline, er is geen ‘juiste manier’, maar het gaat wél vooruit. Terwijl de mentale situatie uitnodigt tot terugkijken, hoe het zo kon komen, dat soort doodlopende gedachtes... Dit gaat vóóruit! Ook grappig: zodra ik bewust probeer iets moois te maken (de stralenkrans rond het vogeltje, vorige post) ben ik niet tevreden met het resultaat. Het is te slordig waardoor de stof trekt. Ik wilde dit te graag denk ik, en haal het uit. 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...