dinsdag 25 oktober 2011

Kaatjes Cakekunst

Een vriendinnetje is haar eigen bedrijf begonnen: 


Ik heb haar hier op mn blog al regelmatig opgevoerd als mijn 
"taart-goeroe"
Zó handig een vriendin die je steeds voorziet van tips als je gaat bakken! 

Deze dame gaat wel een stapje verder dan een eenvoudige verjaarstaart.
Ze liet me gisteren een bruidboeket zien waarvan ik pas na een paar minuten
doorhad dat het van suiker was.
ON-GE-LO-FE-LIJK.

Anyways. 
Wij hebben al mogen opdraven als gewillige "proef-workshoppers"
en dat was niet alleen heel gezellig, maar ook leerzaam. 


Dit is overigens niet DE workshop-ruimte, dit was een proefopstelling...


Dit was uiteindelijk mijn creatie.


Nou goed, iedereen aan de noordkant van Zuid Holland noteren: 
Kaatjes Cakekunst!




1 opmerking:

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...