dinsdag 13 maart 2012

tuin update

Door al dat hartjes-gedoe (o.... voelt het al zó??) vergeet ik bijna je bij te praten over de tuin. Want wat hebben we een paar heerlijke tuindagen achter de rug! 
Er zijn bergen verzet op mijn 150 vierkante meter. Ik ben een heel eind met spitten, de paden zijn uitgezet, de mest is verspreid en de rozenbogen die dit jaar de bonen gaan dragen 
(en misschien de Olijfkomkommer) staan. Echt super. 
Het duurt nog 2,5 maand voor de plantjes de tuin in gaan maar dat mag de (voor-)pret niet drukken! Thuis staat het eerste zaaigoed in de vensterbank. Dat ga ik dit jaar nou eens HEEL verstandig gespreid aanpakken... Langzamer groeiers eerst, warme ontkiemers later... nee het is heel doordacht! (Is altijd zo aan het begin van het seizoen, later wordt het één grote puinhoop, wacht maar af...) 

Nieuw voor mij dit seizoen: borage, ABCkruid, kruizemunt, citroenmelisse,
platte peterselie, dragon en verveine. Spannend.

En er was hulp! Lekker de hele ochtend
samen op de tuin gewerkt.
Top. 
Thanx honey!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...