donderdag 21 juni 2012

Van die dingetjes...

De zomer is in aantocht. Zeggen ze. Ik ben in ieder geval veel buiten. Strandwandelen, werken in de tuin...maar ook het festival komt er weer aan. Houd 26 augustus 2012 alvast vrij voor het 

"Coverband Festival Noordwijkerhout" 

Dan kun je met eigen ogen zien hoe de klus-kunstenaars van ons bouwteam deze keet
hebben omgetoverd tot een echte mobiele festivalkeuken!!
Ik geloof in jullie P en W!! Wordt helemaal geweldig.



hier komt de keuken te staan....


...en hier komen jullie dansen, eten, zonnen, spelen,
muziek luisteren....
Ik zie het al helemaal voor me!

Ondertussen concentreer ik me even op de schutting die we
(een jaar of 5 nadat de vorige omwoei)
gaan zetten! 
Joepie!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...