dinsdag 25 september 2012

Inspiratie


 Het was even weg. Kaat was even weg. Door drukke bezigheden, leuke projecten en anderszins, maar toch... Maar, ik ben er weer en ik heb Kaat gemist. Ik heb júllie gemist. De contacten, de inspiratie over en weer, het zoeken naar trends en het delen in elkaars leven. Na de zomer begon het te kriebelen. Ga ik weer schilderen, koken en frutselen? Kan ik de tijd weer vrijmaken voor mooie plannen en nieuwe ideeën? Sinds ik me realiseerde hoe zeer ik Kaat mis ben ik weer met andere ogen om me heen gaan kijken. Ik zag dit boek liggen en moet nóg bijkomen van de prachtigheid! 


NEDERLAND

is het nieuwste boek van Charlotte Dematons.
Het is een adem-benemende aaneenschakeling van
 fabeltastisch gedetailleerde schilderingen van ons land. 

Je blijft kijken.
Steeds weer.
Met de feestdagen in het (verre) vooruitzicht is er maar één advies:

KOPEN!!

ISBN: 978 90 477 04980






1 opmerking:

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...