maandag 28 januari 2013

Voorbereidingen....

Mijn buurvrouw is zich aan het voorbereiden op de tentoonstelling
van portretten van de koningin.
Haar portret hangt er bij en nu zocht ze een leuk tasje....


Dit is een van de drie modellen die ik voor haar maakte. Haar portret in mini-formaat geprint op 
een stevig plastic, wat een leuk effect geeft dat!
Succes buuf!
---------------------------------------------
Met vijftien meiden, oh nee... 14 meiden en Kleinste Kaat, bereiden we ons voor
op de optocht. Thema's en kostuums zijn bijzonder geheim. Ik kan zelfs hier
geen foto's laten zien. Maar dit is er wel een onderdeel van....


Gisteren weer met zijn allen gebouwd aan de kostuums, het wordt heel mooi.
Je bent van harte uitgenodigd om de optocht te komen bekijken! 
Zaterdag 9 februari, vertrek om 13.11
vanaf de Brink in Noordwijkerhout!
-----------------------------------------------------

Ook de aankleding van de feestlokaties vraagt weer de nodige aandacht.
Dit jaar is een van de thema's CIRCUS.
Wat een tóp thema! 


Deze leeuw maakte ik speciaal voor de fotograaf. 
Geinig toch? 

Straks snel verder aan het circustentje....
een uitdaging!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...