maandag 25 maart 2013

Hmmm.... inspiratie.....

Tsja hoe werkt dat met inspiratie? 
Geen idee eigenlijk, misschien werkt het bij iedereen ook wel anders? Bij mij 'stapelt' het...
Tijden lang verzamel ik plaatjes in mijn hoofd, pik ik dingen op uit artikelen, van foto's...
Ze hebben soms niet eens iets met elkaar te maken.
En dan plotseling: "ploep" is er een nieuw idee. 
Of nieuw, nee zo voelt het ook niet.... plotseling weet ik dan wat ik wil gaan maken.
MOET maken zelfs.
Omdat het zo volstrekt logisch is.
Omdát het al zo'n tijd van binnen pruttelt en rijpt. 
Dus al die honderden strandwandelingen....



Met bijbehorende honderden foto's, gemaakt in een ijdele poging dat heerlijke
gevoel vast te pakken.... al die dingen moesten samen iets opleveren. 
Meer dan alleen maar posts hier.... ;-)



So how cool is this? 


Dit is een proef....
Ben even aan het puzzelen hoe ik duin, strand, branding, zee en horizon 
in een wandkleed ga vangen....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...