vrijdag 8 november 2013

De slingers hangen!

Het afgelopen jaar ben ik op de een of andere manier steeds betrokken geraakt bij feestjes en festiviteiten waarbij ik vrij letterlijk de slingers mag hangen. Top! Het is mijn grote passie om met simpele materialen en methoden een sfeertje te maken dat past bij het evenement. Dit keer dacht ik er aan om een paar foto's te maken, met de telefoon, sorry...

maar ben zo blij...


De taarten komen morgen, maar dit feestje 
(fancy fair voor het plaatselijke kerkgebouw)
kán toch al niet meer stuk??


Misschien denk ik er aan morgen een fototoestel mee te nemen ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...