donderdag 6 april 2017

Meet Stanley!

Mijn nicht geeft in de VS les aan groep 3-4. en al woon ik aan de andere kant van de wereld, ineens ben ik betrokken bij een klasseproject! Gisteren ontving ik 'flat Stanley', opgestuurd door Leo.

Het idee is dat Stanley bij mij logeert, dat ik iets vertel/vastleg/fotografeer van zijn belevenissen, en hem vervolgens weer terugstuur naar Leo. Op school maken ze dan een tentoonstelling van alle avonturen die Stanley heeft beleefd.


Wat een  leuk idee! Maar hoe vul ik het in? ik heb maar een paar dagen de tijd voor Stanley mét souvenirs weer teruggaat in zijn enveloppe...
Ik keek mijn logé eens diep in de ogen en constateerde dat hij eerst maar eens een nachtje goed moest slapen. 


Een mooi velletje papier gezocht, een kussen geknipt, een dekentje van een ander vel papier... en vooruit. Een beertje.


Slaap lekker Stanley!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...