zondag 12 september 2010

hmm...nazomeren....

Terwijl de mooiste sjawls al gretig aftrek vonden tijdens de 
markt afgelopen zaterdag...
was het eigenlijk te warm om te uit te proberen! 

Hou jij ook zo van vriendinnen die handelen in de leukste spullen?? 
Mijn vriendin heeft 'hebberij parels', een mobiel winkeltje met 
alléén maar leuks!

Maar Wieb... zijn dit al kerst-hartjes?? 
ha! heb er zoor de zekerheid maar een gescoord voor in de hartjes-kroon! 

Een enthousiaste groep vrijwilligers zet daar ieder jaar een 
hele leuke kunst-markt neer met veel locale kunstenaars
die hun producten laten zien...

Ieder jaar zie ik er ook de meest fantastische straat-theater acts...

Dit jaar bijvoorbeeld Jan Wessels van Abacus Theater met een timecruiser
ge-wel-dig...

Ik hoop hem ooit naar ons festival te kunnen halen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...