zondag 24 oktober 2010

inspiratie 12; Halloweeeeeen

Aanstaande zaterdag kruipen er tenminste 4 Kaatjes in een eng pak!
Heerlijk buiten lopen, hopen dat het weer een beetje meezit... 
Voor ons is het weer de eerste verkleedpartij van het jaar. 
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik 'best wel blij' ben dat we nog passende pakken hebben. 
De meiden gaan in een enge versie van 'moeder natuur' (zie kleedkamer) en mijn 'lieve heksenpak' voldoet ook nog prima. De kleinste moet nog even beslissen of ie als spin wil of als vleermuis, de oudste jongen is áltijd dracula, dus nu ook.....
Met 11/11 er achteraan echt het begin van het 'seizoen'!
Ter inspiratie!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...