donderdag 28 oktober 2010

post!


Ik ben gek op webwinkelen, ik zal maar open kaart met je spelen. Ik vind t een uitkomst. Als je zoals ik lange dagen maakt en een gruwelijke hekel hebt aan shoppen en bovendien een half uur moet rijden voor de meeste winkels.... Tsja dan is het echt een grenzeloos universum dat webwinkelen. 

Zeker nu de feestdagen naderen en 'het geloof' nog bestaat onder de Kaaten arriveren er regelmatig pakken en pakjes. Héérlijk, geweldig! Misschien is dat nog wel het allerleukste, die pakjes!! 


Vandaag een pakje van Rob Ryan. Kan natuurlijk niet verklappen wat er in zat, 
want ik weet niet wie dit leest...
 ;-) Hi mam!! ;-)

Maar wat een topper is dat, met z'n knipsels en frutsels... Go Rob!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...