vrijdag 1 april 2011

En de winnaar is..........!!!

Lieve allemaal, dank voor jullie enthousiaste deelname aan de give away! 

De winnaars zijn: 

Susanna van Susi-art
Hoepzika!
Mireille van life stuff
Ellen van De wereld van Ellemie
Cri cri van Cri-cricurieux

Gefeliciteerd, en nogmaals dank aan alle anderen
die ook reageerden, maar niet uit de hoge hoed
kwamen.... 
Voel me bijna schuldig dat ik jullie moet
teleurstellen!! 

Ik moet nu echt als de #$%#& aan de maak, want wil de slingers zsm opsturen. 
Daarvoor heb ik van jullie natuurlijk een postadres nodig.... 
Reageer op deze blog svp! 
(wordt niet gepubliceerd!)

1 opmerking:

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...