donderdag 14 april 2011

in geuren en kleuren

...zal ik jullie verslag doen van ons 'corso-avontuur'. 
Voor wie wil komen kijken; zorg dat je voor 20.30 in de buurt van Noordwijkerhout 
bent, want anders kom je er niet meer in. 
De stoet rijdt kris kras door t dorp en veel wegen zijn afgesloten. 
Het thema van de praalwagens is 'musical', de drumbands zijn dit jaar afgeschaft 
en we krijgen zelfs 'sterren' in het dorp... effin, 
even googelen op verlicht bloemencorso en je weet alles.... 
Terug naar mijn realiteit: morgen de hele dag bloemsteken zonder enige ervaring... 





't goede nieuws; ook beide dochters zijn het met me eens: 
als je hier woont 'moet' je dit ooit gedaan hebben. 
Altijd goed toch? Hulp van jonge meiden??! 
Dus de een komt 'na school' en de ander "als ik wakker ben"....
Keep you posted! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...