woensdag 4 mei 2011

lente op je bord....


Kijk: de week begon geweldig..... met dit prachtig loof van de venkel
(vast uit een of ander ver land, maar we kunnen nu niet te kieskeurig zijn;
 t is groen en fris..)



voor een salade á la Jamie. 
Heerlijk.


Maandag helemaal 'in t seizoen': 
taartje van groene asperges
(met een restje chorizo en feta)


Dinsdag dan: pasta met broccoli en gorgonzola


Eh... woensdag... tsja ... zeker eens per  maand kopen we een gegrilde kip bij
`t goudhaantje´ die iedere woensdag op de Brink staat. 
Ik bedoel.... Of ze lekker gescharreld heeft weet ik niet.... 
(van veruit t meeste vlees dat wij eten wordt dat wél beweerd..)
maar ze heeft in ieder geval heerlijk gedraaid...
 aan t spit! 


 En we hadden er vers groen bij!!!!


en nu donderdag.... 
wel suggesties ontvangen, dank daarvoor! 
Maar ik weet nog niet wat t wordt...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...