zaterdag 28 mei 2011

Verslingerd 2

Regelmatig vragen mensen aan mij: 
'waar haal jij in vredesnaam de tijd vandaan?'
Ze kijken dan meestal net met opgetrokken wenkbrauwen naar weer een
creatieve ... uit mijn handen. 
Tsja, geen idee, we hebben allemaal evenvéél tijd toch? 


Maar ik weet het wel, die mensen zijn gewoon veel netter dan ik!


Neem vandaag. Twee Kaaten thuis. Boven, samen met de Lego. En ik de tafel voor mij alleen... Dan is er niet veel nodig! 


Wasgoed? Wat is dat?? Stofzuiger? Hebben wij die dan? 
Ja natuurlijk voel ik me schuldig tegenover de directeur die 
véél huiselijker en netter is dan ik...


Maar ja, hij is de hort op met vrienden... mag ik toch wel even spelen met papier???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...