donderdag 23 februari 2012

#1

Het waren heerlijke carnavalsdagen. 
Mooie kostuums, van wc-rolpruiken voor het mozart-bal, tot
BBQ-hoed voor het campingfeest. De jurken voor de boerenbruiloft waren top.
Er waren prachtige wagens tijdens de optocht, maaltijden voor heel veel gasten, 
logee's.... Heerlijk.

Maar na een was of 12, en een fikse strandwandeling zijn de 
spinnenwebben uit het hoofd en heb ik zin in een nieuw project.

En toen sloeg ik een oud nummer van Flow open dat ik laatst kreeg...
en daar was het 365-project.

Het mijne? Hartjes. 
Nummer 1 is gemaakt van een stukje carnavals-slinger.
Dat dan weer wel....
x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...