vrijdag 10 februari 2012

Hopeless Romantic


Onverwoestbaar romantisch ben ik. M'n hele leven al. Ridders op witte paarden, onmogelijke liefdes.... Iedere dag vertel ik mijn kinderen dat ik van ze hou. 
Al stap ik lang voor alle huisgenoten uit bed, 
slaapdronken krijgt mijn lief de eerste kus van de dag. 
Valentijnsdag is mij dan ook op het lijf geschreven. 
Het moet wel héél gek lopen wil ik niet iets speciaals voor mijn liefjes doen op die dag. 
Dit jaar valt het op dinsdag... een werkdag. Dus wil iets doen met de ontbijttafel, want ik ben zelf dan al lang op pad... 

Dit idee is eigenlijk té simpel om met jullie te delen, aan de andere kant....


het resultaat is zo leuk!!

1 opmerking:

  1. Oh heerlijk dat jij het ook toegeeft Romantisch zijn is goed!
    Toen een vriendin jaren geleden op een "wooninspiratie scheurplaatjes map" ofwel verzamelde interieur voorbeelden de woorden "wel romantisch" sprak was ik nog in shock, nu verheug ik me omdat ik het erken en herken: Leve de romantiek!

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...