vrijdag 13 april 2012

Tuin update

Wat een heerlijke lentedag! Bij het tuincentrum in alle vroegte zag ik nog dreigende wolken voorbij trekken, maar zodra ik met de aankopen een stap in de tuin zette scheen de zon. 
Lekker hoor! Vandaag 24 kroppen sla geplant (kon niet kiezen) onder een tunnel, snijbiet en bladmoes gezaaid in de volle grond, nog wat aardappeltjes gepoot.... Het begin is er. 
Een nieuw project dit jaar is het kweken van groenten en kruiden in grote potten. Ik wil op die manier leuke cadeautjes voorbereiden. Toch grappig om wanneer je ergens op visite gaat een grote pot met munt of rucola mee te nemen? Ben heel benieuwd. Ik heb 50 potten van 12,5 liter gescoord, dus ik kan nog even mijn gang gaan!
 Iemand ervaring met zuring? Ik wil het in de schaduw van de vijg en naast de composthoop zaaien. Slaat het makkelijk aan?? 

Overigens, voor alle kook-fanaten: Op Sanne Kookt kun je je favoriete soeprecept inleveren en dan maak je kans op een illustratie van je recept. LEUK!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...