dinsdag 9 oktober 2012

Droedels

Op een gemiddelde werkdag maak ik er een stuk of vijf.
Soms meer. Als ik er 'iets' in zie bewaar ik ze en mik ik ze in mijn 
postvakje.... Onlangs paste daar in ieder geval géén post meer bij en naam ik ze mee naar huis, mijn droedels... 
Schetsjes van niks, nergens over, zomaar.... en samen toch heel grappig.


Nou is het fotograferen van kleine stukjes papier wéér een heel ander verhaal. 
Heeft iemand van jullie ervaring met de Inkling van Wacom?
 Dat is een apparaatje dat je aan ieder
vel papier kunt hangen en dat vervolgens jouw pennestreken onthoudt, zodat je ze later kunt uploaden op je pc.... Klinkt fantastisch, maar ik zou graag eens ervaringen horen!!


Droedelen jullie ook? 

We zijn niet alleen: 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...