donderdag 18 oktober 2012

Prachtig machtig -groen- Rome


O waar te beginnen? 
Wat een heerlijke stad is Rome... we zijn er vijf dagen geweest en het was
een feestje! Ik weet ook niet waar ik moet beginnen,  maar ik wil
de ervaring zo graag delen!!!


Wat me als eerste opviel bij het binnenkomen van de stad was dat 
het zo groen is. Overal waar je kijkt plantenbakken in de vensterbanken, overal daktuinen.



en er zijn natuurlijk ook nog prachtige parken. Maar juist die groene
daden van al die gewone Romeinen maken het tot zo'n heerlijke stad.


Nou was het ook 22 graden en droog, dat kán ook meegeholpen hebben ;-)


Later meer moois!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...