woensdag 7 november 2012

Projectjes....



Als ik opschiet kan ik om tien uur voor de deur van de stoffenwinkel liggen. Geen idee hoe het bij  jullie is, maar hier in de regio zijn stoffenwinkels schaars geworden, de afgelopen jaren sloot de een na de ander de deuren.... Gelukkig opende onlangs in Katwijk het 'hollands stoffenhuis' de deuren. 
Top!!


Tweemaal per jaar komt de stoffenbeurs naar Leiden. 
 Tsja, dat is echt wel de moeite van het ritje. 
Wat een hoop keus!

De Chinese krantenstof moet een kruising tussen een boerenkiel en een kimono worden voor Kleine Kaat. Ze groeit zo hard dat er voor komend carnaval echt een nieuwe kiel nodig is. Omdat ze grote affiniteit heeft met alles uit het Verre Oosten viel ze als een blok voor deze print.

De bovenste, met de busjes, moet een nieuwe badjas worden voor de Kleinste Kaat. Ook hij groeit harder dan ik kan bijhouden. Hoop straks in Katwijk de juiste voering te kunnen vinden. 
Flanel, denk ik....



Ondertussen kan ik dan fijn nadenken over wát ik toch zal gaan doen met de letters. 
Bestelde ze bij internetwinkel 'de Kwast'. 
Krankzinnig veel keus en snelle levering, daar hou ik van bij internetwinkels.
Letters vind ik prachtig. Ik koop regelmatig houten, metalen of nu dus papier maché letters...
Nu nog een idee hoe ze te decoreren...

Keep you posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...