woensdag 30 mei 2018

De schilder is aan het werk....



 


Ken je dat? Dat je volledig geblokkeerd raakt doordat je net dat éne puzzelstukje mist? Na maanden vondik tijd om aan het poppenhuis te werken. Het stond leeg te wachten tot ik eindelijk weer zou gaan inrichten.... Maar het kwam er niet van. Ik kon maar niet beslissen hoe ik die laatste kamer zou inrichten. Suf, want de 11 andere ruimtes hebben een prima invulling gekregen, en nu wachtte alles op dat ene idee.
Tot ik het 'omdacht'. Okay, als ik niet weet welk thema of welke inrichting ik moet kiezen... dan is het toch een kamer in aanleg? We gaan schilderen en behangen! En toen was het ineens simpel, en had ik in een dag deze rolsteiger en behangtafel gemaakt. Lekker bezig!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...