woensdag 26 mei 2010

inspiratie 3

Soms struikel je over een website of een blog waarvan je mond openvalt. Waar je op rondkijkt, struint en alleen maar denkt ooooooh! Sophie Cuvelier van The fabulous Garlands heeft zo'n site. Zij lijkt het slingers-hangen te hebben uitgevonden, wat prachtig! 
Maar Ann Wood maakt me jaloers. Niet haar stoffen vogeltjes zo zeer, dat geloof ik wel. Haar hangende schepen zijn prachtig en sprookjesachtig. Maar haar kartonnen kastelen. Haar Kartonnen Kastelen........ 



Gewoon van lege dozen dus he? Onvoorstelbaar. Ik durf het niet hardop te zeggen. Maar ik spaar weer. 't begon met een schoenendoos en nu heb ik er ook al een van een pakketje... Ik wil ook een kartonnen kasteel.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...