woensdag 19 mei 2010

RRRRRRRRRRRabarber!



Er zijn meerdere redenen om gek te zijn van rabarber. Het feit dat het ieder jaar de eerste groente is die ik kan oogsten van mijn tuin is een héél belangrijke! Ik heb her en der op de tuin wat planten staan die inmiddels al gewend lijken aan mijn straffe oogsten. Ze worden dan ook wel verwend. Lekker bemest, rustige plek in de zon.... Ik heb die gekke verfrommelde bladeren de grond uit gekéken dit voorjaar en nu van dat mooie groene blad... Dit jaar heb ik er één in bloei laten komen, best imposant! Maar t meest indrukwekkend vind ik rabarber toch in een taartje! (recept in de keuken)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...