zaterdag 15 mei 2010

Lente Dilemma

Er moet hoognodig weer iets onder de naaimachine vandaan komen. Zo liggen er inmiddels twee prachtige lappen stof voor een zomerjas.... Probleem is dat ik moeilijk kan kiezen.... Ik heb deze zwarte katoen (van Ikea) als eerste gekocht. wat een plaatje! Zie m helemaal voor me met een fel oranje voering... (haha! en dan voorbij een huis lopen waar dezelfde stof als gordijn hangt!!!)




en toen vond ik deze, op de stoffenbeurs. Linnen. Adembenemend, mooi zwaar... Heb er meteen een felrode voering bijgekocht.... Alleen....




Welke ga ik nou maken???? Welke wordt mn jas en welke moet wachten op een nieuwe bestemming???? Lente dilemma. Voorlopig blijft de naaimachine stilstaan vrees ik...

PS: de cake ladies zijn gearriveerd in het atelier...

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd waarvan je nu een jas gemaakt hebt. Ik heb van de Ikea-stof een jas gemaakt voor mijn 3-jarige dochter en ik vind hem errug leuk geworden... En inderdaad met een oranje voering. Voor alle zekerheid nadien nog maar 3 meter gehaald, want ik word al vrolijk van alleen de stof.

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...