woensdag 3 november 2010

klaas-pakketten

Alle vleermuizen, heksenpakken en pompoenslingers de kast in!!
Het is tijd voor nieuwe dingen....
De start van het carnavals seizoen op 11/11 allicht....
Maar eerst de jaarlijks terugkerende traditie van de klaas-pakketten...


Mijn liefste nichten en vriendin die mét kroost in verre buitenlanden wonen
krijgen al jaren een echt klaas-pakket. Met hagelslag, pepernoten en kleine presentjes voor 
iedereen!


Daar gaan ze, naar de VS, Schotland en Zuid-Afrika!
(en nou maar hopen dat de douane ze een beetje heel laat!!)

2 opmerkingen:

  1. Ha, daar zijn ze weer.
    De Sinterklaaskadootjes.
    Ik kan niet wachten.......
    Liefs, DEKAKADO, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een aardig idee, zeg! Ik zie dat je de tape van Rob Ryan hebt gebruikt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...