zaterdag 20 november 2010

naai-kilometers...

Hm.... familie van 'de prins' zijn heeft zo z'n gevolgen....
 Zo maken m'n beste vriendin en ik (zíj kan 't écht!) nu 8 lakeien-jassen.
 (Dat is zo leuk voor de naasten van het paar.) 
Práchtig velours gevonden op de 'stoffenbeurs' enige tijd geleden, niets houdt ons tegen.... Dankzij mijn internet ervaringen overal en nergens de juiste garens, klittebandjes, kantjes en bandjes, patronen enz enz besteld... En vol goede moed begonnen aan de kostuums. 


Maar wát een rafelige, rommelige, glijdende pokke-stof is dát zeg! Waar ik normaal verkleedkleding maak van fleece 
(da's natuurlijk de ideale stof voor luie naaisters omdat je niks hoeft af te werken)
 is dit echt andere koek. 
FLIP!!! 
Bij het knippen, zigzaggen en stikken komt een zweverig soort pluisjes vrij die echt direct op de keel slaan en die ik bij de lente schoonmaak nóg achter de boeken in de kast ga terugvinden! Wat een gedoe.... 
De deadline voor de eerste 5 jassen is over een week van vandaag. 
3 jassen staan echt in de steigers op dit moment, en zijn klaar voor afwerking... 
(hijg hijg....)
Vandaag zéker 4 uur achter de machine gezeten, maar ter afleiding vanavond een feestje!



De jarigen zijn echte 'foodie-vrienden'... Zal je snel laten zien wat ze krijgen. 
Liefs Kaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...