maandag 15 november 2010

..even bijpraten.....

Huize Kaat heeft de afgelopen weken behoorlijk in het teken gestaan van de recente 
prinsverkiezing.
 En ik mocht niks zeggen natuurlijk, terwijl ik dik in het complot zat! 
Nou goed, het seizoen is begonnen. 

Veééel feestjes de komende maanden, dat mag duidelijk zijn. 
Daarbij opgeteld een aantal vrienden met feestjes, de december feestdagen.... 
zo komen we de winter wel door....
 Ik zal druk zijn met kostuums maken, catering  en een paar leuke decoratie-klussen ook. 
Meteen maar de sfeer van het blog aangepast.... foto's volgen!

Liefs Kaat


P.S: Ik heb ook in de kamers het een en ander bijgewerkt, zo kun je in t atelier lezen hoe het is afgelopen met de Cake Ladies, heb ik foto's geplaatst bij pimp je partytent in de decorkelder en vertel ik in de naaikamer over het gilet van de prins! Have fun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...