maandag 10 januari 2011

Aan de slag!


Ik moet iets doen! Ik moet mezelf even een schop onder de kont geven anders 'kak ik in'. 
Het is een beetje mijn 'januari-mood'. Dat eindeloze wachten op de lente, op het werk in de tuin, óf op echte schaatsdagen .... het doet me geen goed. In mijn beleving zijn januari en februari echt van die wacht-maanden. 
Groot gevaar is in mijn geval dat ik ook alles even op pauze zet. geen motivatie, geen zin. 

Vandaag is ook de jongste Kaat weer naar school, de groten waren vorige week al begonnen 
(wie dat verzonnen heeft; twee verschillende kerstvakanties in één dorp 
mag wat mij betreft op staande voet ontslagen, maar dat terzijde). 
Morgen begint ook voor mij het echte werk weer. 

Vandaag maar een paar afspraken, een aardige wandeling (want te glad om te fietsen) en verder.... 

Nou ik zal mn to do list delen, wie weet heb ik dan een stok achter de deur:
1. kerstspullen opruimen
2. kinderkamers fatsoeneren na logeerpartij
3. boodschappen
4. weegschaal kopen (het kán zo niet langer!)
5. kijken of ik dat prachtige vest met uitgerekte mouwen 
kan aanpassen in de stijl van Susan Harris. 


(fotó's via Pi'lo)

Keep you posted, liefs Kaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...