woensdag 19 januari 2011

Trommel treurigheid


"Kaat, wat schotel je me nu weer voor?" zul je je wellicht afvragen.
Wel beste blogvrienden, hier zie je de lunchtrommels van de kinderen van moeders met teveel tijd.

Ik ben natuurlijk óók lichtelijk jaloers op die dames, dat geef ik toe
Niet zozeer vanwege de creaties, maar vanwege de tijd die ze kennelijk over hebben. 
En het zal zéker leuk zijn om in een overvol klaslokaal de vriendjes over je schouder te voelen hangen omdat iedereen wil weten wat je nú weer hebt meegekregen van thuis... 

Begrijp me goed, als ik in topvorm ben smeer ik ook voor ik het huis verlaat nog snel een paar wrapjes voor in de trommel, was een paar kerstomaatjes, vul een flesje met vers sap....

Maar dit gaat tocht echt te ver!!

Voor wie meer wil weten van de bijzondere, volgens mij Japanse lunchhype BENTO..

kijk hier en val achterover van verbazing!






3 opmerkingen:

  1. ik ben bang dat mijn kinderen heel wat te kort komen als ik dit zo zie...
    Gelukkig zijn ze snel tevreden, een beetje ketchup op hun boterham met snijworst wordt al als een echt traktatie ervaren!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, zo is het! De jongste Kaat moet het ook doen met een boterham kaas en 2 mandarijnen. Ach dan hebben ze wat te verwijten als ze groot zijn: mam, je besteedde nooit aandacht aan mn lunch! ;-) Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe zou het ontbijt van die verwende krengen er eigenlijk uitzien, of wat krijgen ze als avondmaaltijd voorgeschoteld? Geef mij maar mooie woorden. Trommeltreurigheid... O, wat ligt dat lekker in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...