maandag 13 juni 2011

tuin update


Nou er waren HEEL VEEL weesjes. Ik heb zelfs groenten gekocht waarvan 
ik het bestaan niet kende! 
Ooit gehoord van RODE boerenkool? 
Kijk hierboven, ziet er onschuldig uit....toch? 

Het waren eigenlijk alleen kolen en een paar sla soorten in de
 weesjes-bak bij t tuincentrum
Dus heb ik nu groene kool, boerenkool (en rode boerenkool!) en rode kool. 
Haha, ben benieuwd of ik ze uit elkaar blijf houden!



De belangrijkste aankoop, laten we het gerust een INVESTERING noemen, 
is echter de waterton die je hier achterin ziet! 
(linker groene ton)

Gelukkig werd het weer later op de dag nog zo aardig dat ik
met goed fatsoen de kinderen mee naar de tuin kon nemen onder het 
motto : komen jullie ook nog effe buiten. 
Superleuk om weer es met ze op de tuin te zijn, nu ze zo groot zijn 
kom ik er meestal alleen. 


Verder turkse spinazie gezaaid bij gebrek aan Snijbiet, een paar groene courgettes onder het motto: niet gegokt is altijd mis, zonnebloemen en judaspenning....
'Kleinste Kaat ' heeft bovendien 3 frambozen en 3 doornloze bramen geplant. Joepie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...