donderdag 22 september 2011

Top-toet!

Hmmmmm. Op het moment dat de laatste gast het pand verlaat met in haar hand een taartdoos met een restje hazelnootschuimtaart realiseer ik me dat ik 
ER GEEN FOTO VAN HEB GEMAAKT!!!!! Pffff. 

Jammer. Want het was voor een donderdagavond-bijpraat-etentje wellicht een tikkie "over the top", maar een top-toet is het!! 
Misstaat zéker niet bij een sjiek 'maar toch homemade' dinertje, je kunt 'm mee naar je schoonmoeder nemen met kerst en ze zal beslist meer van je gaan houden. 

Oorspronkelijk recept komt van Tessa Bramley, beroemd om haar desserts, maar ik heb inmiddels de mierzoete Britse hoeveelheden een tikkie aangepast, anders heb je drie dagen een samentrekkende hoofdhuid... (Serves 8-10)

Tenslotte, dit is geen; "oh flip ik was vergeten dat ze vanávond kwamen"-recept, meer een; "wat kan ik van te voren maken en toch goed voor de dag komen"-recept. 

Either way, véél muntthee bij drinken. Heerlijk. 
Nieuwsgierig? Kijk onder het tabblad "keuken" en over 5 minuten weet je alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...