zaterdag 23 februari 2013

LENTE!!!!!

Kijk, jullie mogen van mij best allemaal blijven hangen 
in die winter-modus. 
Kennelijk bevalt het jullie, ik zie mensen met dikke jassen,
ik verdenk sommigen van jullie er zelfs van dat de schaatsten nog niet naar zolder zijn! 

Nou, bij mij is het KEIHARD lente! 
Mijn vensterbank staat propvol narcissen, ik heb ultra-leuke
vogelhuisjes gefrummeld...





Bouwpakketje van de Action, 1 euro voor 
12 allerliefste huisjes, morgenochtend om 10.00 weer open!!! 



En mijn zaaigoed is zojuist binnengekomen! 
Top. 
Via Moestuinen.nl, dat een enorme keuze heeft uit biologische zaden. 
 Ik ben er klaar voor!!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vogelhuisjes, je hebt gelijk hoor, zet um maar in de "lentemodus".
    Mijn pootaardappeltjes zijn nog niet binnen maar oh wat verlang ik ook naar zon en aangename temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die vogelhuisjes liggen hier ook klaar,ze zijn zo schattig !

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...