woensdag 13 februari 2013

't is weer voorbij....

...O jongens m'n rug. En m'n voeten.... ik zou een week kunnen slapen, écht! 
We keken elkaar af en toe vertwijfeld aan deze carnaval. 
Wat was er met ons aan de hand? 
Een avond OVERSLAAN??!! 

W.T.F??? 

Van alle mensen WIJ toch zeker niet???? 

Nou goed, na wat extra vitamines, mineralen en de nodige uren slaap kan ik u vertellen dat wij de carnaval 
hebben overleefd. 
En wat was het weer een heerlijke uitspatting....


200 bloempjes om weg te geven tijdens de optocht...
"crisis couture"
Was ons thema. TOP-fröbelen, let me tell you!


Veel en veel meer over dit project op:
www.negenfebruari.blogspot.com
Misschien leuke inspiratie voor je....



Criscushoeden (ja die lichtjes werken ECHT!)


Een kraag voor "Poison Ivy"...
Nou ja, te veel om op te noemen, dat is duidelijk.
Het was heerlijk.

Gelukkig is het morgen 
Valentijn, anders zou ik in een diep gat storten!
x










1 opmerking:

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...