dinsdag 17 augustus 2010

binnenkort even bijpraten...

Oh jongens, ik bijt mezelf in de staart. 100 dingen racen door mn hoofd... Ik beloof plechtig dat ik jullie binnenkort bijpraat over de lopende projecten! Een tipje van de sluier dan wat betreft het nachtkastje: 


dit zijn de (deur)knopjes die ik er op wil zetten. Verder heb ik veel afgebrand, maar nog niet beslist of het zo blijft of niet.... Dank voor alle tips, keep you posted!


En dan de verjaardagen, nog één te gaan, dan hebben we ze alle zes 'gehad'. Mijne is de laatste, en nog wel een mijlpaal.... lig er niet wakker van, maar fijn is t ook niet!


Waar ik wel nu en dan wakker van lig is mn 'to-do-list' voor het festival. De draak is sinds gister áf', in die zin dat de laatste laag kranten er op zit. Nu moet ie een paar dagen goed drogen en dan krijgt ie een kleurtje... in de werkplaats zijn lampekappen gemaakt, en de day-prinsesse-bedden worden adembenemend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...