vrijdag 27 augustus 2010

kaatje huilt en kaatje lacht

Okay... ik ben niet echt het type van 'blijven hangen in een slechte bui'.
 Meestal leg ik de tegenvallers snel naast me neer. 
Maar wat ik gisteravond aantrof op de tuin... 
Mag ik heel even uithuilen??




Zo. Pffff dat lucht op. Dank jullie wel! 
En dan nu de dingen in het leven die er echt toe doen: 
het bouwen van een feestje!
Een feestje zoals het 
Coverband Festival Noordwijkerhout..

Want, laten we eerlijk zijn, wat heb je nou helemaal nodig voor een feestje? 
1. een leuke tent
(check)
2. lekker eten
voor bij de courgette-soep... check!
3. beetje leuke mensen

check!!
(dit was de eerste bouwdag, morgen weer en zóndag mogen jullie komen!!)

1 opmerking:

  1. Wat jammer zeg. Maar 'na regen komt zonneschijn' gelukkig heb je zo'n leuk feest om naar uit te kijken na die tegenslag.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...