woensdag 11 augustus 2010

nieuw speeltje....


3 opmerkingen:

  1. Ah, de geboorte van een nieuwe creatie! Kun je er al iets meer over zeggen, Kaat? Worden het de Chocodip Babes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'chocodip-babes...' wellicht, je weet t nooit bij mij... Maar het speeltje is de Bamboo tab waarmee ik het schetsje maakte én kon plaatsten!! Ik ga gewoon heel erg emt de tijd mee (of loop hopeloos achter ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zagen m in Canada en wilden m kopen voor ons meisje die helemaal in het ontwerpen zit. Maar eenmaal thuis kon ik niet meer op de naam Bamboo komen, hahahaha! X

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...