donderdag 30 december 2010

achterlaten



Zo op de valreep van het nieuwe jaar voel ik me toch 
enigszins melancholiek. 
Daar gaan we straks; de Kaaten allen gezond, omringd door bijzondere
vrienden, het nieuwe jaar in. 

Een jaar waar we nú al van weten dat het ons veel 
nieuwe dingen gaat brengen. 
Uitdagingen, zaken om de tanden in te zetten, feestjes allicht!
Opnieuw zal ik geen mogelijkheid om te vieren over slaan.


Natuurlijk is dat omdat ook ik al heb geleerd hoe kwetsbaar geluk is. 
Hoe teer een leven, hoe wreed de tijd. 
Niemand zal mij verwijten dat ik de gegunde tijd heb verdaan!

Ook vanavond steken we een kaars aan en denken we aan al die mensen
die wij dit jaar zijn kwijtgeraakt. 

Mensen die we als het ware achterlaten in 2010,
er komen geen nieuwe herinneringen meer bij. 
We denken aan de mensen die we zo graag meegenomen hadden in 2011...
Diegenen die we het komende jaar zó gaan missen. 
En aan hun naasten. 

Liefs Kaat


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...