donderdag 9 december 2010

Ken je dat?

 Op het moment dat je écht de deur uit moet s'ochtends zijn de kinderen hun sjaals zoek, zijn  wanten verdwenen en is er alleen nog een muts van vorig jaar die steeds omhoogkruipt...
 Ik weet niet hoe ze het doen, of waar ze blijven...
 Het is een  wetmatigheid denk ik. Een winterkleding 'triangle'.  Net als het steevast verdwijnen van de éne helft van een paar sokken in de wasmachine... 
Whatever. 
Er lagen nog wel wat restjes stof. Met een hip ding als voorbeeld was het in een uurtje gepiept...






O! en ik kan je alvast een sneak-preview geven van onze 
nieuwjaars kaart. Mn moeder heeft ze gedrukt en ze zijn 
súper! 


Thanks mam!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...