dinsdag 14 december 2010

Lekkerrrrrrrrrrrrr!

Okay.... ik ben niet snel complimenteus over de supermarkt branche. 
Als eko-enthousiasteling-met-weinig-tijd is er voor mij nu eenmaal weinig keus.
En zeker als ik weer es in het buitenland in een super ben geweest 
vind ik t hier wat armetierig. 
Maar! 
Houdt u vast voor mijn eerste 'vinding' van dit jaar 
(beetje op de valreep, maar toch). 
Ik vind ineens, zomaar in het koelvak bij de croissants een nieuwigheid! 
Geweldig! 
Hier heb ik járen op gewacht!! 
Wat.... wát vraag je je nu af, maakt mij zó enthousiast????



kant en klaar bladerdeeg. 
super.
geweldig.
niks meer aan doen.
vullen, bakken, eten. 
it's as simple as that


Liefs Kaat





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...