dinsdag 15 februari 2011

griep......

Geveld door de griep sleep ik me nu al twee dagen van bed naar bank en terug. 
Ongegeneerd kan snotteren en piepen, de andere Kaaten zijn naar werk en school. 
Nu en dan trekt het donsdek in mn hoofd even op en slenter ik door het huis. 

Terwijl ik wacht op de waterkoker kijk in naar buiten 
en ontwaar een sneeuwklokje in de voortuin. 

Hup, op slippers van de directeur, badjas stevig aangetrokken, want het ziet er warmer uit dan het is, snel een foto. 

Ik kan u melden; 

de lente is in aantocht! 


Natuurlijk leuk idee om dezelfde foto te gebruiken als achtergrond voor t blog, 
maar geen idee hoe je 'm op 't juiste formaat krijgt?
 Tips zijn welkom!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...