zaterdag 26 februari 2011

livin in a box...



Op t werk kregen we nieuwe stoelen in de vergaderzaal... en 
iedere stoel zat in een enorme doos!


Het soort doos waar een knul van bijna acht met een gereedschapskoffer
wel raad mee weet....


en vervolgens zo lekkers speelt dat ie zijn croissantje helemaal vergeet!

Ben ik weer es lekker aan de surf, kom ik ineens bij Doug terecht. 
Een Amerikaans kunstenaar die onder het mom van dreigende 
huis-loosheid een kartonnen huis maakte en daarmee van vriend naar vriend trok...
Mooi verhaal.

kartonnen huis project van Doug Rhodehamel


En via zijn blog bij dat van Thomas Thorspecke....

Een schets per dag.... 


Van zulke mensen word ik blij!
Ga zeker eens kijken:


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo hebben mijn kinderen ook wat afgespeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Living in a Box' uit 1987 door Living in a Box. Ja, ik ken mijn klassieken!

    Hoe gaat het eigenlijk met je tuin? Ik vroeg me af of je ook raapstelen teelt. Je kunt er alle kanten mee op, las ik deze week op:

    http://koken.blogo.nl/2011/02/21/recept-stamppot-met-raapstelen/

    Misschien iets voor jou: http://www.moestuinwebshop.nl/index.php?p=2&cat=79

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tuin.... tja... ik kom er nagenoeg elke dag langs, maar óf met dikke wanten aan óf met een plu boven t hoofd... Ik heb me voorgenomen de eerste mooie dag na de carnaval de stand van zaken op te gaan nemen. Dat zal vast goed ontnuchteren! En nu je t zegt, ergens onder alle kostuums moet ook de doos met zaad staan.... ik ga graven!

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...