zaterdag 5 februari 2011

Kookgek weekend!

Hmmmm heerlijk, soms wordt een weekend nog veel leuker en 
lekkerder dan je verwachtte! 
Mag ik even de foodie in mij botvieren? 
Komt ie! 


Bij mn favoriete groentenboer zag ik ineens deze allerlekkerste Turkse yoghurt...
Samen met een restje snijbonen en een stuk chorizo werd het een goddelijke lauwwarme bonensalade....


Gisteren was het hoog tijd dat een aantal heel lieve mensen een doos lekkers 
kreeg voor hun inzet bij het carnavals avontuur....dus even aan de 'bak'...


Vrijdagavond bleek ook de grootste Kaat kooktalent te bezitten!!  
Ze heeft het lang verborgen weten te houden ;-) 
Kennelijk had ze haar vrienden nodig om uit de (keuken)kast te komen...
Way to go lieffie! 


In die groene pan zat toen al de Gumbo voor vanavond...


Tot op dit moment absoluut het beste recept uit Jamie's Amerika-boek. 
Heel fijn hoe je kunt varieeren met dit eten. 
Ik maak m ook nooit hetzelfde. Ditmaal bijvoorbeeld met rijst....


En dan is het weekend nog niet eens voorbij!

1 opmerking:

  1. wat een goed weekend!! en die yoghurt is inderdaad lekker, lidl heeft een griekse variant die ook zo lekker vol is!

    BeantwoordenVerwijderen

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...