zaterdag 12 november 2011

Cook-a-thon

Yes! Geheel onverwacht belandde ik in mijn eigen Cook-a-thon!
Zo noem ik het maar als ik een paar uur achter het fornuis doorbreng. 
Het ís toch ook net sport? Je valt er alleen niet van af! 
De Cook-a-thon kwam op gang door de Topinamboer die ik oogstte,


 daar moest ik tenslotte wat mee maken. Vervolgens kwam ik bij de groentenboer
 lekkere stoofperen tegen om dat nieuwe recept mee uit te proberen, 


en hij had bakjes frambozen 'voor weinig' dus ook maar meegenomen, 
en tenslotte moest ik beslist eens de bakmix van mijn vriendinnetje van "De Taartentent" uitproberen... Tsja. dan sta je wel even achter de kachel..... 
Heerlijk. Geweldig. Al die geuren in huis, pruttelende pannen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...