dinsdag 8 november 2011

Kwee-peer???

Ach ja, soms moet je es iets nieuws proberen...
Voor mij waren dat kwee-peren. 
Kweeperen...het klinkt een beetje gek, zeker als je bedenkt dat het helemaal GEEN peren zijn, 
maar eerder rozenbottels.
 Qua familie dan. 
En qua geur. 
Want dat is dan wel gek, het ziet er uit als een peer, 
het heet als een peer en het geurt.... 
als een roos. 


Rauw oneetbaar (niet geprobeerd, maar dat schijnt), maar eenmaal gaar
door de overheerlijke geur meteen héél bijzonder. 
Ik ben nu aan het broeden op combinaties met 
rozenbotteljam, daar kom ik nog wel es op terug.
Ditmaal een supersnelle taart gemaakt 
(recept in de keuken)
én kweeperenjam, mét een beetje rozenessence. 
Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...