dinsdag 22 juni 2010

de laatste loodjes

Hm... wegen die laatste loodjes voor de schoolvakantie bij iedereen zo zwaar? Of organiseer ik gewoon zo slecht? In ieder geval lijkt het alsof ik té veel in té weinig tijd moet regelen.... Hoogste tijd voor wat vakantie, dat is duidelijk... Gelukkig ligt het tempo in de tuin erg laag. De nachten zijn nog steeds fris en de meeste groenten zijn dan wel aangeslagen (al lijken de komkommers nog te twijfelen) maar groeien gaat erg traag. Prima, t onkruid doet ook rustig aan en ik dús ook. In de tuin dan hé? 
De schoolkostuums staan boven aan de prioriteiten lijst, met stip. De wolf/pelshandelaar/bewoner van Nova Zemba zit eindelijk in elkaar. Nog her en der een touwtje... misschien een staart?? Dit weekend moet er dan toch echt een pierrot in elkaar gedraaid worden ook nog. De stof is er, een kraag heb ik nog nooit gemaakt... Komt goed! 


Gelukkig wel even tijd gehad voor een uurtje aan de doosjes.... 

dat was dan vóór ik prioriteiten stelde hè?? ;-)

In de 'keuken' heb ik het beloofde recept voor de kruidnootjes geplaatst, en de lijst met leuke blogs is ververst.... Dat dan weer wel, haha! Oja.... eh... bijwerken blog 'mag' pas weer als de kostuums afgeleverd  zijn op school.... Later!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...