maandag 7 juni 2010

in de tuin gewerkt....

Jawel, de tuin is bijgewerkt. Ik hou geen tuin-dagboek bij, dat is niet interessant denk ik. In deze tuin (zie bovenaan de bladzijde) vindt je korte beschrijvingen van mijn favoriete groenten. Alle Kaat-bestendig. Dat wil zeggen dat ik met relatief weinig tijd een zo hoog mogelijke opbrengst van de tuin nastreef. Dus makkelijke planten, nooit sproeien, geen gif of kunstmest. Natuurlijk verlies je dan wel eens van de elementen, maar dat hoort erbij. Dus; kijk in de tuin voor mn artisjokken, tomaten, pompoenen, courgettes en vele andere planten. Ik blijf de tuin aanvullen, dus kom later nog es terug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...