vrijdag 18 juni 2010

HOOOOOOOOKED

Ik beloofde een tijdje geleden al te berichten over een van de nieuwste materialen die ik heb ontdekt: 
Zpagetti van HOOOKED. 
Wat een tof spul! Inmiddels heb ik al verschillende tasjes gebreid, maar het meest interessant is de I-pad-hoes! 


Bedacht voor een collega die een paar weken geleden al met zo'n hip ding liep te sjouwen. Want; het nieuwste speeltje vráágt gewoon om een beetje retro. Na verschillende proefjes met wol eindelijk Zpagetti uitgeprobeerd. Geweldig. 


De hoes is dik genoeg om het apparaat te beschermen, lekker stretchy zodat ie mooi aansluit en net effe gekker dan de 'echte' hoesjes.... 


Ik had rijk kunnen worden van dit idee... Maar helaas, ik ben niet commercieel genoeg vrees ik... De knoop maakt 't af! Have fun copying this! En ga vooral kijken op www.HOOOKED.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...