vrijdag 11 juni 2010

ondertussen aan de andere kant van de wereld

Onlangs kwam ik op het blog van Erin, een Amerikaanse vrouw die gek is van de zee. En die bijzonder ontdaan is door het olie-lek in de Golf van Mexico. Ze schildert, ze fotografeert. En of je nu wel of niet van haar stijl houdt, alleen al de live-feed van het olielek, waar dus 24 uur per dag een camera op staat, is een bezoek aan haar site waard... NU is het ver van ons bed. Maar ook hier gaat het op een dag natuurlijk mis. We vrágen er om, met de manier waarop we omgaan met onze aardkloot...... AAAAAAAAAAgggh! Okay, ik liet me even meeslepen... Dit is niet de plek voor dergelijke sombere toestanden. Mn luchtkasteel is hoog in de schone blauwe lucht, hier hebben we geen olie en zelfs geen Golf!!

Maar, ga beslist eens bij haar kijken: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf Kaat!! Ik vind t heel leuk om te lezen wat je van de site vindt... heb je suggesties? Ik hoor het graag!

Dit bericht al gezien?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...